LEJEBETINGELSER

Bestilling af bolig:

Ved bestilling af bolig fremsendes lejebekræftelse og opkrævning på à conto 2.000 kr. Restbeløbet for lejen forfalder senest 5 uger før feriens start. Ved eventuel afbestilling af bolig, tilbagebetales det indbetalte beløb kun, såfremt der er bestilt afbestillingsforsikring.

 

Afbestillingsforsikring:

Ønsker man at tegne afbestillingsforsikring, indbetales dette sammen med à conto beløbet. Prisen er 500 kr. pr. bolig - og kan tegnes for max. 14 dage. Afbestillingsforsikringen dækker kun rejsedeltagere, og ved fremsendelse af lægeerklæring til os senest 14 dage efter afbestilling, tilbagebetales det indbetalte lejebeløb fratrukket 1.000 kr. i administrationsomkostninger.

Ændring af lejeperiode / bolig:

Ved ændring af lejeperiode / bolig, opkræves et administrationsgebyr på 1.000 kr.

Ankomst og afrejse:

Du må ankomme mellem kl. 15 og 18. Ved ankomst efter kl. 18 lægges nøglen i nøgleboksen, og du vil da blive kontaktet af vores receptionist på det oplyste mobilnr. Afrejse skal ske inden kl. 9.00,  såfremt der er bestilt rengøring, - ellers inden kl. 10, hvis du selv gør rent. 

Antal personer
Ferieboligen må ikke uden særlig aftale bebos af flere personer end angivet som maximum under boligen eller aftalt ved bestillingen. Medbringes hunde - skal dette ligeledes oplyses (se under boliger, i hvilke, der må medbringes hunde).


Inventar
Ferieboligerne er fuldt møbleret og indrettet med alt nødvendigt udstyr for en families ferieophold. I receptionen findes to barneweekendsenge samt to barnestole, der kan reserveres på forhånd. Ligeledes kan hårtørrer også lånes i receptionen. I lejeperioden er lejeren ansvarlig for boligens inventar og udstyr. Konstaterer lejeren ved ankomsten evt. skader eller mangler, skal dette straks meddeles receptionen. Ituslået service/glas meddeles ligeledes receptionen inden afrejse.

 

Linned

Sengelinned, håndklæder, viskestykker og klude skal selv medbringes, eller kan lejes på stedet (EURO 18,50 pr. sæt). Dette skal dog bestilles på forhånd og betales ved ankomst.


Rengøring
Ferieboligen modtages rengjort, og lejeren må selv sørge for rengøring i lejeperioden. Boligen skal ved afrejse efterlades som man har modtaget den, d.v.s. omhyggeligt rengjort og uden skader på det lejede. Ønsker man ikke selv at slutrengøre, kan dette arrangeres på stedet, men skal bestilles og betales ved ankomst. Dog forudsættes, at boligen er ryddet op og opvasken klaret, affald fjernet, havemøbler og udendørs grill rengjorte. Pris efter boligens størrelse og antal personer - kan oplyses ved henvendelse. Ved leje i mere end 7 dage er rengøring obligatorisk. Har hunde beboet boligen - er rengøring ligeledes obligatorisk.

Husk kontanter, da vi ikke tager imod kreditkort eller mobilepay.

 

Parkering

Der er kun P-plads til én bil pr. feriebolig - evt. øvrige biler henvises til den offentlige P-plads på den anden side af hækken.


Reception

Vores receptionist, Dominique, vil være i receptionen for modtagelse af gæster, såfremt der ikke er aftalt andet. Hun vil altid kunne træffes på nedenstående telefonnumre og mail, hvis du har spørgsmål, eller der er mangler / problemer med boligen.

Kontaktoplysninger: Mobil tlf. +33 674 86 4615  -  Fastnet: +33 486 35 9898  -  Mail: domi.service@cegetel.net

Der er telefonsvarer, hvor du kan indtale en besked - og du er også velkommen til at sende SMS til mobillen.

Ønskes yderligere oplysninger er man velkommen til at skrive, ringe eller sende en mail til os.

Adresse
"Boligens navn", Résidence Lou Boulidou, 156 Rue de la Croix Blanche, F-84 660 Maubec.